Pretty woman, walkin' down the street
美麗的姑娘 風姿冶麗 婀娜多姿
Pretty woman the kind I like to meet
美麗的姑娘 完美符合我的期待
Pretty woman I don't believe you, you're not the truth
美麗的姑娘 盡態極妍 宛若憑空臆造
No one could look as good as you, mercy
妳艷色絕代 舉世無雙 
Pretty woman won't you pardon me
美麗的姑娘 我為我的失禮道歉
Pretty woman I couldn't help but see
美麗的姑娘 一時情難自抑
Pretty woman that you look lovely as can be
美麗的姑娘 妳令我目不轉睛
Are you lonely just like me
而妳是否如我一般 形孤影孑
Pretty woman stop awhile
美麗的姑娘 請為我佇足
Pretty woman talk awhile
美麗的姑娘 輕啟妳芳唇
Pretty woman give your smile to me
美麗的姑娘 賜我以傾城
Pretty woman yeah, yeah, yeah
美麗的姑娘 耶耶耶
Pretty woman look my way
美麗的姑娘 秋波微轉 雙瞳剪水
Pretty woman say you'll stay with me
美麗的姑娘 說妳願與我度餘生
'Cause I need you, I'll treat you right
因為妳是我的不可或缺 我願永遠赤誠以待 
Come with me baby, be mine tonight
親愛的 握緊我手 今晚妳屬於我
Pretty woman don't walk on by
美麗的姑娘 別不瞅不睬
Pretty woman don't make me cry
美麗的姑娘 別讓我廢然而返
Pretty woman don't walk away, hey, OK
美麗的姑娘 曲未終 可否留步?  
If that's the way it must be, OK
但若妳執意要走 我也不會多留
I guess I'll go on home, it's late
或許我該返家了 天色已晚
There'll be tomorrow night, but wait
永遠都還有個明晚 不過等等 
What do I see?
揉揉眼睛 不敢相信
Is she walkin' back to me?
她真的轉身向我走來了嗎?
Yeah, she's walkin' back to me
是的 她正在走向我
Oh, oh, pretty woman.
噢 噢 我美麗的姑娘>  <

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 ssal407 的頭像
    ssal407

    ssal407的部落格

    ssal407 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()