A certain type of wind has swept me up
某陣風將我颳離地面
But chill has found each bone
冷颼颼的寒風冰涼砭骨
I am overcome
我無力抗拒
There is an icy breath that escapes my lips
寒冽的氣息溜出我的雙唇間
And I am lost again
而我又再次迷失

A certain type of darkness has stolen me
某種陰鬱的黑暗將我悄悄拐走
Under a quiet mask of uncertainty
此刻的寧靜只為掩蓋不安
I wait for light like water from the sky
我等待光明亦如祈禱天賜甘霖
And I am lost again
而我又再度迷失

In the sea of lovers without ships
在一海洋少了船隻的情侶
And lovers without sign
和迷失方向不知所措的困惑戀人中
You're the only way out of this sea
你是唯一可以帶我離開這海洋的方法
Lovers losing time
一海洋缺乏時間概念
And lovers losing hope
和失去希望的愛人中
Will you let me follow you
你願意讓我跟隨你嗎
Wherever you go
天涯海角 我都欣然接受
Bring me home
想跟你回家

A certain type of silence has filled my voice
某種寂靜充斥著我的聲音
I scream beneath the water and make no noise
我在水底扯開嗓門尖叫 周遭卻依舊沉默
All my prayers go quiet and never heard
我所有的祈願都石沉大海 恍若未聞
And I am lost again
而我又再次迷失

In the sea of lovers without ships
在一海洋少了船隻的情侶
And lovers without sign
和迷失方向不知所措的困惑戀人中
You're the only way out of this sea
你是唯一可以帶我離開這海洋的方法
Lovers losing time
一海洋缺乏時間概念
And lovers losing hope
和失去希望的愛人中
Will you let me follow you
你願意讓我跟隨你嗎
Wherever you go
天涯海角 我都欣然接受
Bring me home
帶我回家

A certain type of wind has swept me up
某陣風將我颳離地面
But chill has found each bone
冷颼颼的寒風冰涼砭骨
I am overcome
我無力抗拒
There is an icy breath that escapes my lips
寒冽的氣息溜出我的雙唇間
And I am lost again
而我又再次迷失
 

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 ssal407 的頭像
    ssal407

    ssal407的部落格

    ssal407 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()