I read your veins like lines on a map
我仔細地研究你的血管,如沿著地圖尋找路線
But I got no destination
不過我已失去動力,不知該前往哪個方向
See the smoke and the signals rise from my breath
瞧那些自我呼氣冉冉升起的霧氣及徵跡
And the flames are cold and patient
火焰冷冽,靜候著
I filled you with a wonderland
我用泡泡糖及陽光填滿你對我的印象
Born of my imagination and
全然是我的幻想
Go I can't
你走吧,我無法跟上

Cause my demons tied me down
因為我的心魔壓抑著我
With silk chains wrapped around
用絲狀的鎖鍊繾綣纏繞
My soul it seems so obvious
顯而易見,為了我的靈魂
That I should put an end to this
我早該畫下句點
But demons take control
可是那些黑暗奪走了我的理智
Like toxins in my soul
如染灰了靈魂的汙穢
I know it seems so obvious
我知道,很顯然的
That I should put an end to this
我早就該喊停了
They're just demons
他們就只是想像出來的呀

I'm pushing through the blood in you
我奮力的,將血液輸送予你
To heal where you've been hurting
為了使你的傷處痊癒
And I'm so numb I don't feel it run
已經麻木了,我感覺不到它悄悄
When it stains the walls around me
又毀了我好不容易架起的防禦
I filled the room with shades of you
我在自己的小空間裡,全抹上了屬於你的色彩
Drawn in my imagination and
沉溺在自己的幻想裡
Go I can't
把你推得遠遠,因為我無力追隨

Cause my demons tied me down
因為那些憂鬱的念頭籠罩著我
With silk chains wrapped around
像絲綢般,無法掙脫,如影隨形
My soul it seems so obvious
明明很容易的,我的靈魂......
That I should put an end to this
明明早就該停止了
But demons take control
可是負面思考,牢牢地攫著我
Like toxins in my soul
如使靈魂潰爛的病菌
I know it seems so obvious
我知道,這明明很容易
That I should put an end to this
我不該繼續消極
They're just demons
就只是我的想像
They're just demons
只是一些小情緒

Staring up the road
凝望著未來
Sick of the darkness and the cold
已經厭倦了這些黑暗冰冷的念頭
The chains are wearing thin
那些鎖鏈漸漸稀薄
Oh I'm fighting for us both
我正在為你我奮鬥
I built this wonderland
建造的這個世界
Drenched in the colors of your skin and
浸著染著名為你的顏色
Go I can
跑吧,我追得上你

Cause my demons tied me down
儘管我的心魔試圖束縛我
But silk chains are broken now
我卻已掙脫那些糾纏的絲線
I know it seems so obvious
你們說得好容易
That I should put an end to this
說著我早該痊癒了
But demons take control
可是憂愁不肯輕易放過我
Like toxins in my soul
像血液裡的毒素,無處可躲
I know it seems so obvious
我真的清楚,
That I should put an end to this
我該停止憂鬱,從這一秒開始微笑
They're just demons
就只是幻想出來的
They're just demons
只是自己的問題
 

arrow
arrow
    文章標籤
    歌詞翻譯
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 ssal407 的頭像
    ssal407

    ssal407的部落格

    ssal407 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()